ضمانت اصالت کالا

 

در زمان خرید ابزارمیتوتویو ، اولین سوال برای مشتری این است که آیا این محصول اصلی و اورجینال است ؟

بله ، ما در شرکت میتوتویو ایران برای اطمینان خاطر یافتن شما ، همواره برای کالاهای خریداری شده از طریق این وبسایت ، گواهی کتبی اصالت کالا و گارانتی ارائه می کنیم . شما بعد از خرید کالا، می توانید با مشاهده ، مقایسه، نشان دادن کالا به متخصص و یا حتی ارسال کالا به شرکت های کالیبراسیون ، از اصالت میتوتویوی خریداری شده اطمینان پیدا کنید .

در ضمن ، می توانید در صورت تایید نشدن اصالت ، کالا را به راحتی به همراه تمامی متعلقات و کارت ضمانت عودت و وجه  خود را دریافت کنید .

به دلیل واردات مستقیم ابزار اندازه گیری از نمایندگی اصلی میتوتویو ژاپن به ایران ، از ما فقط ابزار اصلی و اورجینال دریافت می کنید و دیگر به خاطر سودجویی برخی افراد ، کالاهای تقلبی در دست نمی گیرید .

– این ضمانت را مدیون سال ها اعتماد شما هستیم .

آیا میتوتویو اصلی و تقلبی هر دو در چین تولید میشوند؟

خیر. میتوتویو اورجینال در ژاپن تولید میشوند. اما میتوتویو تقلبی در چین تولید میشوند.

البته سه محصول میتوتویو شامل کولیس پایه دار تک پابه بدنه آبی و پایه ساعت و پایه میکرومتر در سایت چین میتوتویو تولید میشوند که اصلی هستند و با تقلبی این سه محصول تفاوت زیادی دارند. بقیه محصولات میتوتویو که شامل 99 درصد ابزارهای این برند میباشد در ژاپن تولید میشوند.

تفاوت میتوتویو اصلی و تقلبی در چیست؟

کیفیت ساخت محصولات اصلی و اورجینال میتوتویو بسیار بالاست. محصولات تقلبی اگر چه داراری ظاهری شبیه ابزار اصلی می باشند، اما از متریال ضعیف تر و بی کیفیت تولید میشوند که از شروع کار و گاها بعد 2 ماه استفاده از دقت خارج میشوند و دیگر کارایی ندارند.

 

 

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه