شرایط فروش شرکتی و همکاری

مشاوره فنی تخصصی رایگان

یکی از مشکلات شرکت ها در خرید و تامین ابزار، اطلاع از انواع ابزارهای موجود در بازار یا پیدا کردن ابزار مناسب برای انجام کاری خاص و یا انتخاب بهترین گزینه از میان چندین برند و مدل مختلف ابزار است. میتوتویو ایران با استخدام کارشناسان مختصص و با تجربه سعی در حل این مشکل نموده تا کلیه شرکت ها و کارخانجات تولیدی بتوانند برای خرید انواع ابزار آلات و تجهیزات مورد نیاز خود مشاوره فنی رایگان دریافت نمایند و بهترین ابزار و تجهیزات را با توجه به نیاز و نوع کار خود انتخاب و خریداری نمایند

ارائه فاکتور رسمی

یکی دیگر از دغدغه های شرکت ها در تامین ابزارهای مورد نیاز، دریافت فاکتور رسمی با کسر مبلغ قانونی مالیات است. میتوتویو ایران تنها سایت فروش ابزار آنلاین است که فاکتور رسمی به مشتریان خود ارائه میدهد و از این طریق شرکت ها می توانند بدون نگرانی از شرایط مالیاتی و دریافت فاکتور رسمی ابزار و تجهیزات خود را خریداری نمایند

قیمت نمایندگی و فروش مستقیم

قیمت نیز از شرایط مهم شرکت ها در انتخاب یک فروشگاه به عنوان تامین کننده است که میتوتویو ایران با توجه به اینکه نماینده رسمی چندین برند معتبر بازار است و همچنین سال های سال تجربه حضور در بازار سنتی را دارد، توان بالایی در ارائه بهترین قیمت را دارد و شرکتها می توانند با بهترین قیمت ابزار های مورد نیاز خود را از میتوتویو ایران خریداری نمایند.

ارسال رایگان به سراسر کشور

ارسال رایگان به تمام نقاط کشور و تا دورترین شهرهای ایران یکی دیگر از خدمات میتوتویو ایران به مشتریان خود می باشد. کلیه خرید های بالای 150 هزار تومان شما از طریق پست جمهوری اسلامی ایران و یا از طریق باربری ها به محل آدرس شما به صورت رایگان ارسال خواهد شد و با بسته بندی های مقاوم و مستحکم تحویل شما خواهد شد.

ارائه پیش فاکتور

در راستای فروش شرکتی و ارائه فاکتور رسمی، ارائه پیش فاکتور از خدمات متداول میتوتویو ایران به شرکت ها و کارخانجات می باشد که قبل از خرید از طریق پیش فاکتور، استعلام قیمت انجام خواهد شد.
سالهاست دپارتمان فروش شرکتی در میتوتویو ایران ایجاد شده تا شرکت ها و کارخانجات تولیدی و صنعتی بتوانند از امکانات و خدمات ویژه میتوتویو ایران در فروش شرکتی مانند مشاوره تخصصی رایگان، ارسال رایگان به سراسر ایران، ارائه فاکتور رسمی و دیگر امکانات ویژه میتوتویو ایران استفاده نمایند.
برای اطلاع از شرایط ویژه خرید و تامین ابزارهای مورد نیاز شرکت میتوانید با راه های ارتباطی میتوتویو ایران از طریق سایت میتوتویو ایران، تلفن و خرید حضوری تماس حاصل نمایید

برای دریافت پیش فاکتور به شماره فکس 02166736164 یا با ایمیل sales@mitutoyoiran.com مکاتبه نمایید و یا از طریق واتس اپ با شماره 09129331932 با ما در تماس باشید.

شماره تلفن های تماس میتوتویو ایران:

021-66756545

021-66756546

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه