اعتماد سازی (چرا میتوتویو)

 

میتوتویو چیست ؟

میتوتویو برندی ژاپنی هست که تولید کننده ابزارآلات انداره گیری ابعادی نظیر کولیس ، میکرومتر، ساعت اندیکاتور و….. می باشد. این برند از مجبوب ترین برند های سازنده ابزار اندازه گیری در دنیا می باشد که در ایران نیز بسیار محبوب می باشد. 99 درصد محصولات این برند تولید ژاپن می باشد و تنها پایه ساعت ، پایه میکرومتر و کولیس پایه دار تک پایه بدنه آبی آن در سایت چین این برند تولید میگردد.

 

چرا میتوتویو ژاپن بخریم ؟

میتوتویو ژاپن بهترین و البته بزرگترین تولید کننده ابزارانداره گیری در دنیا می باشد . میتوتویو بدون رقیب و به عنوان اولین برند از لحاظ کیفیت در جهان می باشد. این برند قدیمی که تولید ژاپن می باشد ، محصولات تولیدی خود را با بیشترین طول عمر و کیفیت به جهان عرضه می نماید . در مقایسه با برند های مطرح دیگر نظیر ماهر آلمان، هلیوس آلمان، سیلواک سوئیس، اینسایز چین، استارت آمریکا، میتوتویو نسبت کیفیت به قیمت بسیار بالایی دارد. به طوری که کولیس و میکرومتر های این برند هر ساله عنوان شماره یک را در بین سایز تولید کنندگان در دنیا دارد.

محصولات میتوتویو ژاپن شامل چیست؟

میتوتویو (میتوتیو)  تولید کننده ابزار اندازه گیری ابعادی شامل میکرومتر ، کولیس ، عمق سنج ، ارتفاع سنج ، بورگیج (گیج داخل سیلندر) ، ساعت اندیکاتور و شیطونکی ، ضخامت سنج ، فیلر، گیج بلوک (راپورتر)، کولیس پایه دار، زبری سنج و بسیاری از محصولات دیگر می باشد .

 

میتوتویو اصل یا تقلبی ؟

به دلیل نبود نمایندگی میتوتویو ژاپن در ایران بر اساس تحریم های ظالمانه علیه کشور عزیزمان ایران، محصولات تقلبی و طرح در بازار ایران یافت می شود . تمامی محصولات میتوتویو ارائه شده در این وب سایت ، به ضمانت کتبی اصالت کالا به همراه فاکتور رسمی ارسال می گردد .

علاوه بر این ، با مراجعه به کانال آپارات ما به نشانی میتوتویو ایران و یا اینستاگرام ما به آدرس @Mitutoyo.iran  در قسمت آموزش ، راه های تشخیص ابزار اصلی و فیک این برند به راحتی نشان داده شده است . ما محصولات اصلی و تقلبی میتوتویو را با هم مقایسه تصویری کرده ایم تا شما با دیدن محصول خودتان براحتی تشخیص دهید. میتوتویو ایران به عنوان تنها وارد کننده اصلی میتوتویو در ایران، تمامی ابزار های این برند را با ضمانت کتبی اصالت کالا و به شزط کالیبراسیون به خریداران ارائه میکند.

 

آیا میتوتویو گارانتی دارد؟

در صورت خرید اینترنتی از این وبسایت ، تمامی محصولات با گارانتی 3 ماه میتوتویو ایران (گارانتی اصلی محصولات میتوتویو درایران ) تحویل می گردد.

برای اطلاع از شرایط گارانتی ، به قسمت خدمات پس از فروش وبسایت مراجعه فرمایید .

 

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه